onsdag 14. april 2010

I dag var jeg innom Bærum Arbeidsenter igjen :)


Og gjett hva?????


Fredag kan jeg hente noen eksemplarer til bilder og salg :) Så utrolig spennende og kult :D Pr. i dag, selger jeg jo ikke noen skikkelige sperrelag i det hele tatt, så det blir jo midt i blinken.


I tillegg så funderer jeg på å ta inn Baby Banz, Itti Bitti AIO, Imse Vimse badebleier, natursutten smukker og tåteflasker fra Green to Grow. Ja, også må jeg ta inn noe solkrem. Alt dette finner jeg hos en og samme grosist, så det er jo utrolig praktisk, for da kan jeg heller litt bredere spekter, men ikke sitte med mengdene på lager.


Nattbleiene fra Good Mama har blitt en suksess :) Utrolig gøy, for jeg var litt spent, men de virker utrolig gode. Snuppa har bare brukt sin en gang, fordi hun ikke trenger mer en vanlig Good Mama enda, den holder mer enn nok foreløpig.


Ja, også har jeg tenkt å sjekke om dere leser bloggen min, så om du skriver BLOGG i komentarfeltet på ordre innen 20.april, så får du 10% på ordren, som jeg trekker fra etter at jeg har mottatt ordren fra deg :)
Ulrich produktene har jeg forresten begynt å teste ut for fult. Glassprayen er den beste jeg har prøvd noen gang, oppvaskmaskintablettene holder til forventningene og vel så det, klesvaskemidlene er utrolige, mange er begeistret for lanolinsåpen, selv foretrekker jeg å vaske med finvasken i masksin og kure etterpå (med noen dråper lavendel i), men smak og behag :) Ja, resten har jeg vel ikke fått testet så godt ut enda, så det kommer, det kommer. Men foreløpig er jeg bare så utrolig, utrolig fornøyd, så om det andre ikke holder til forventningene vil jeg bli veldig overasket :D


Håper dere har like fine vårdager som jeg har :)


GOD VÅR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar