onsdag 19. januar 2011

15% på Naturlig vaskemidler til og med søndag 23.januar eller så langt beholdningen rekker!










Derfor har vi -15% på alle økologiske vaskemiddler, så om du ikke før har prøvd økologisk vaskemiddler, så er det på tide nå!






Selv er jeg overbegeistret for glasssprayen vår, den er ett must på speilene her i huset. Og universalrengjøringen holder virkelig det den lover. Og det er jo godt å vite at man ikke går å puster inn farlige avgasser også:)






Ullvasken vaskes skånsomt med finvaskemiddelet, og resten vaskes med det flytende vaskemiddelet her. Også hender det jeg vil ha litt lukt på vasken, og da tar jeg i noen dråper av lavendeloljen.






Vi bruker både oppvasktablettene og glansemiddelet fra Ulrich. Og de gangene vi vasker opp for hånd (innrømmer gjerne at det meste går rett i maskinen her....) bruker jeg denne.






De nevnte produkter med fler gode Ulrich Natürlich produkter finner dere samlet HER!






Så hvorfor ikke vaske med naturlige vaskemiddler, når alternativene er så gode som de er. Bare prøv selv, jeg tenker du vil bli overasket!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar