torsdag 9. desember 2010

Desembertilbud :o)

Selv om jeg ikke har blogget siden mai, så tenkte jeg uansett at nå er vel tiden inne......

I desember så har vi litt forskjellige tilbud fra dag til dag, ikke hver dag vi har tilbud, men det kan lønne seg å følge med på facebook siden vår.

I dag 10. desember har vi -10% på samtlige produkter fra Ulrich Natürlich. Og det var i den forbindelse jeg fikk litt lyst til å ta opp bloggingen igjen, til tross for at jeg helt sikkert er en av verdens dårligste blogger :o)

Ja, så hvorfor skal vi bruke naturlige produkter, og vaske med produkter som har virkestoffer fra melkesyre, planteoljer, og alkoholer? Og sånn jeg ser det, så er det fler grunner å gå over til mildere produker.

Det er jo godt å vite at vaskemidlene vi bruker ikke bare gjør rent, for tro meg, DET gjør de, (så det er ikke en grunn til å ikke vaske med naturlige produkter) men luften vi puster inn ikke blir tilsatt avdamp av giftige kjemikaler. I tillegg så er det jo godt å vite at vaskevannet vi heller ut i vasken ikke ødelegger jorden vi lever av og på. Også er det mildt mot hud og hender når vi vasker med det også, det er da noe ;)

Så om du begynner å gå tom for f.eks. oppvaksmaskinstabletter, universalrengjøring, glassrent eller Milo, så over til naturlig, jeg tror neppe du vil bli skuffet!

Her finner du Ullrich Natürlich

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar