mandag 13. desember 2010

Julegavetips :)

Tenkte jeg skulle hjelpe til med noen julegavetips :D

Din gravide venninne syns sikkert det er supert å en fot og leggkrem, spesielt tiltenkt gravide slitene og hovene føtter. Eller en deilig belly butter, som til å smøre på den voksene magen!

Niesen/Nevøen din kan du jo overaske med noen kule solbriller, solbriller er i alle fall for oss her i heimen ett helårsprodukt. Og minsten kan jo også bli fin med disse brillene her, ikke gøy å sitte i bil i romjulen med solen stikkende i øynene ;)

Lippshimmer, er også fine gaver til søstre, mødre, nieser, kusiner, svigerinner og venninner. Her finnes farger som kan passe de fleste. Eller vil du gå opp en prisklasse, så kan jo kanskje, øyekremen, dagkremen eller nattkremen være aktuelt. Og skal du virkelig ha spanderbuksene på, så kan du jo kjøpe alle tre samlet, og spare noen kroner på det! Alt dette passer jo i grunn godt å gi til kona/kjæresten, eller om man rett og slett finner det for godt å glede seg selv litt også i disse travle dager.

Bestemor kan jo ett reise/prøvesett, så kan det jo hende hun finner sine egne favoritter, ellers så blir nok bestemor/bestefar glad for å en god fotkrem :)

Brodern er håndverker, så han tenkte jeg å overaske med en god kuldekrem, (liker han ikke den, så er jeg i alle fall trygg på at nevøen min vil være sikret for vær og vind),også får han en håndkrem også. Den håndkremen skal jeg forresten gi til pappa også, eller om det blir denne håndsalven her, jeg har ikke helt bestemt meg enda.....

Ja, jeg har mange, mange fler tips, men nå har jeg i alle fall hjulpet dere ett stykke på vei!

Fernande

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar