fredag 5. februar 2010

Nye ting faller på plass hver eneste dag :)


Utrolig deilig, nå er det ferdigbestemt at pleieproduktene våre (hud og hår til barn og voksne) skal komme fra Burt Bees.

Fakta om Burt Bees: BURT´S BEES unike produkter inneholder tilnærmet 100% naturlige ingredienser – dvs ingen helse og miljøskadelige stoffer som finnes i tradisjonelle hudpleieprodukter. BURT´S BEES er sertifisert med tittelen ”Earth Friendly Natural Personal Care”, produkter som krever at inneholdet må bestå av minimum 95% naturlige ingredienser, og ikke inneholde syntetiske tilsetninger som kan gi helsemessig risiko.

Denne serien gleder jeg meg til å begynne å selge. Den er høyt anerkjent i statene og Asia, og kom til norge i 2009, og nå i 2010 vil den bli lansert i resten av Europa. Burt Bees består av produkter som shampo, balsam, Lip Balm, Lip Shimmer (farge), Dagkrem, øyekrem, renseprodukter, kroppspleie, håndkrem, fotkrem, barneprodukter som stellekrem/shampo/kremer, ja her blir det masse å velge mellom :)

Ellers så har jeg bestemt meg for å selge unna litt BG onesize lommebleier, for jeg tror ikke at jeg kommer til å fortsette å ha det i sortementet. Dette blir lagt ut på underforumet på tøybleier.no i løpet av kvelden :)

God fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar