onsdag 17. mars 2010

Blonde innrømmelser ;-)

Ja, ja, jeg må nesten innrømme at jeg har slitt litt, med å legge inn bilder, og bildene fra fotobøkene og over på min data, og videre over på nettsiden... Time etter time, har jeg vært rimelig frustrert, og særlig alt jeg skulle gjort den uka som Fredrik ikke var hjemme.

Ja, men jeg fikk det jo ikke til....... Så tenkte jeg å hjelp av Fredrik, men så ble jo han syk, så jeg har sittet og grublet og sagt mer eller mindre pene ord, høyt og inni meg på kveldene her, hvor vanskelig kan det egentlig være.... Så i kveld, fikk jeg hjelp, og gjett hva, jeg får bare innrømme det......Man må jo logge seg inn........

Ja, så nå går det så lett som en lek, men det kommer nok andre utfordringer, men nå har jeg vel kanskje lært noe.....

Mon tro om det er derfor jeg ikke klarer å laste ned bilder fra Ulrich sin fotobok også...... Sjekker i morgen om det er ett sted jeg må logge meg inn jeg ;-)

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar