tirsdag 23. mars 2010

I går hadde vi dagstilbud på Muksut

og ja, vi solgte som aldri før :) Det ble overaskende tomt for mange farger og strl. og undertegnede pakket varer på harde livet, og fikk vært på posten med en STOR haug, og når jeg kom hjem derfra, var det fler ordre som ventet, så nå skal jeg på posten med en STOR haug til.

Håper posten ikke bruker for lang tid. Tunge pakker blir i tillegg sent på B-post, for vi prøver å holde fraktomkostningene nede, så vi kan fortsette å ha kun 49,- i frakt og omkostninger. Ikke om jeg vet det spiller noen rolle, for jeg sente mange pakker på torsdag, forje uke på A post, og det faktisk ikke alle som har dukket opp enda, men den jeg sente som B post på fredag, kom frem i går ;)

I morgen blir det introduksjonstilbud på Ulrich produktene, for de er nå på vei hit :) Vaskemidler av alle slag, oppvask, husvask og klesvask :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar