torsdag 11. mars 2010

Da har jeg ullbuksene i vask :)

Ja, nå har jeg endelig fått prøveullbuksene fra arbeidstreningsbedriften, så nå skal jeg sjekke ut om det funker, og om garntypen egner seg, osv. Den virker utrolig deilig, myk, og tynn, nett. Så den vil nok være perfekt som sperrelag på sommeren, men dette blir nok ingen nattbukse nei ;) Gleder meg til å sette den inn med lanolin, og prøvd dem, så bare den vasken blir ferdig nå......

Ellers så tror jeg nå alt på siden skal være perfekt, jeg tenker jeg har GM i hus i morgen, og venter på melding fra Ulrich produktene, håpet at de skulle komme i tollen i før helgen, skal se om jeg kan spore opp hvor de er henn.... Posten hadde ikke fått fullmakten min, så derfor drøyde det litt før dette ble oppdaget, ellers så hadde jeg nok hatt GM i hus allerede.... Men nå er det virkelig ikke lenge igjen :) Skal sette meg å skrive mail til alle dere som allerede har bestilt i kveld :)

Tror bankkortløsningen vår skal være i orden nå også, så det er jo bare toppen :)

Også har forresten fraken vår blitt rimeligere, fra 69,- til 49,- da vi prøver å finne den riktigste prisen for begge parter :)

Ha en super kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar