torsdag 11. februar 2010

Bestiller og bestiller...


Ja, jeg håper virkelig at vi klarer å bestilt det meste vi trenger, og at det kommer hit i tide. Bare hjemmesiden blir operativ, så starter forsalg på GoodMama. Her har vi allerede 2 bestillinger inne :) En som var på ferdig produserte varer, og en som må sys opp :) Dette blir så ufattelig spennende.

Vi har også noen andre WAHMs vi skal fra, men akkurat hvem nå i skrivende stund, holder vi inntil brystet så lenge.

Ellers skal jeg en tur i banken i dag, for å bestille visakort, nettbankkalkulator for den var helt tom for batteri, så jeg kommer ikke inn på nettbanken på bedriftskontoen, litt upraktisk :) Kontofon er liksom ikke så hot lenger. *ler*

Holder på å ut ordrebekreftelser på førsalget, og den første tok vel mange timer i går, og det er sikkert bare i overkant av 20 som skal ut, men jeg tror vi har funnet en løsning nå.

På mandag skal jeg lære meg nettsiden, og håper at det er muligheter for de små forandringene jeg ønsker. Det blir spennende :)

Ha en strålende dag

2 kommentarer:

  1. Dette blir spennende.
    Og hjemesyerbleier, flottis. (Siden jeg aldri får rotet meg til å egentlig sy bleier selv. Beder på planer enn gjennomføring...)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg så til dette kommer inn, altså :) Det er så mange flotte :)

    SvarSlett