fredag 19. februar 2010

I går var jeg på opplæring av hjemmesiden

Tror jeg fikk med meg det meste, og har begynt å legge inn nye produkter :) Om en uke kommer nok alt frem i lyset.

Ikke nok med at jeg fikk litt mer kontroll over siden, så kom jeg også hjem med ett vevd sjal og en ringslynge jeg fikk låne :) Heldige meg. Jeg har ikke fått prøvd dem ut enda, men det gleder jeg meg til å gjøre. ( Ja, også har jeg allrede en MeiTai på lån.... Spørs om det ikke er lett å bli hekta altså, men bæretøy tror jeg at jeg skal la andre drive å selge, jeg får heller være kunde, kan jo ikke drive med alt :)....)

I kveld tenker jeg det er å gjøre ferdig bestillingen på Preston Pants som står for tur, finne "vårt eget" mønster til GoodMama, og kanskje sette opp en bestilling på ulltøy også... (hadde ikke tenkt å ta inn ulltøy før til høsten, men nå spørs det om jeg klarer å vente, altså....)

Det er ufattelig morsomt om dagen, man kan se at det begynner å ta form, men samtidig så er det ufattelig mye som gjenstår, og at vi satte åpningsdato 1.mars var nok meget optimistisk, men vi åpner nå uansett da, også utvikler vi konseptet etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar