mandag 8. februar 2010

Utrolig vannskelig dette her

og ikke fortelle alt her inne, men jeg må jo nesten det i boks, før jeg annonserer hva jeg holder på med også :)



Mange planer, og mange gode og noen dårlige ideer strømmer gjennom hodet 24timer i døgnet. Noe bra må det jo komme ut av det.



Spørsmålet blir jo nå bare om jeg klarer å holde tidsfristen innen 1.mars, akkurat det er jeg nesten sikker på at jeg ikke klarer, men jeg skal gjøre mitt beste, for at vi i alle fall starter med ett godt utgangspunkt :)



I tillegg så er det så utrolig hyggelig alle positive tilbakemeldinger jeg får, det virker som om Stellerommet har vært savnet, så jeg håper virkelig vi klarer å innfri forventningene. Selv om det virker som de er skyhøye. Dette skal vi klare :)



Ha en helt fantastisk dag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar