søndag 7. februar 2010

Nå er jeg blitt annonsør på tettinntil.no også


Ja, god søndag!


Nå har jeg fått eget underforum på tettinntil.no også, så da er enda ett skritt tatt :) Da er annonseringen på plass, det er da noe :)


Tror jeg har landet på å ha rengjøringprodukter fra Ulrich, de har ett bredt spekter, så da får jeg alt på ett sted, ulempen (eller det kan jo også snus til en fordel), er at de ikke har en importør til norge, så da må jeg importere det selv. Ett lite spekter av produktene finnes allerede i norge, men som jeg vet i alle fall, bare tekstilproduktene. Det er Ulrich som produserer nøstebarn såpene f.eks. Men de har jo så utrolig mye mer, alle mulige typer rengjøring. Ja, jeg tror det er dette jeg må satse på. I skrivende stund så kjennes det i alle fall rett ut :)
Jeg tror dette blir bra jeg :)

2 kommentarer:

  1. Det høres spennende ut det.

    SvarSlett
  2. Holder på å bestille nå :) Veldig gøy, vi begynner med ett lite sortiment, også får vi utvide det litt etterhvert :)

    SvarSlett