tirsdag 23. februar 2010

Nå begynner det å nærme seg

og jeg både gleder og gruer meg :) Vi har masse bra på lager, syns jeg, men vi mangler fremdeles endel for å få hele sortimentet vi ønsker oss, noe er på vei, og noe har vi rett og slett ikke rukket å finne levrandører på enda...

Utrolig mye å tenke på, og det er sikkert så utrolig mye jeg burde tenkt på, men som jeg ikke vet enda....

Blir helt surrete av alle tanker som ubevist er innom hjernen 24timer i døgnet, særlig alt jeg ikke føler jeg har kontroll på.

I dag skal jeg få kontroll på vaskemidlene, hva som kommer og når :) Rydde kontoret, og lage lite varelager der, se over om jeg må ta fler bestillinger, legge inn fler pordukter på hjemmesiden. Ja, så da blir jeg ikke arbeidsledig i dag, men jeg vet jeg ikke kommer igjennom listen heller, men jeg har nå noen dager på meg, til å i alle fall komme ett stykke på vei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar