torsdag 4. februar 2010

Velkommen til oss :)

Nå akkurat en uke etter at jeg signerte kontrakten, så sitter jeg igjen med lykkefølese i hele kroppen. Vi fikk Goodmama!!!!! Ja, og for dere ikke tøybleie-entusiaster, så er dette altså ett helt fantastisk tøybleielevrandør fra statene :) Bleiene blir sydd av såkalte WAHM, work at home mam :) Dette kommer til å bli så bra!!!!



Det er fortsatt noen uker til vi åpner, og tro meg, den tiden trenger vi også. Ikke alle brikkene har falt på plass enda, selv om en stor brikke falt på plass i dag! Vi har fremdeles flere leverandører vi venter på avtaler med.



Holder forresten på med litt førsalg på underforumet jeg har på tøybleier.no Mer salg kommer det også til å bli, etterhvert som drømme-leverandørene våre, blir realiteter.



Det er forresten lov å sende oss ønskeliste for hva du ønsker i butikken vår, vi ønsker å være lydhøre ovenfor kundene, men kan på den andre siden ikke ha alt. Men vi vet ikke hva dere ønsker, om dere ikke forteller det. Takk og lov har dere til nå hvert veldig hjelpsomme, så jeg gleder meg til ett videre samarbeide.

6 kommentarer:

  1. Masse lykke til med butikken! Gleder meg til å se hva dere får inn :) Gratulerer med kontrakten med Good mamma! Supre bleier!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til nyåpningen (og treff i morgen)! Superglad for at dere fikk Goodmama. :-D

    SvarSlett
  3. Skikkelig artig.. Og må jo få si at jeg ikke har noen forslag, hadde vel heller håp om at dere skulle stille med alt det der når vi en gang finner det for godt å få barn... ;-)

    Skikkelig kult dette her. Kommer sikkert til å bli en stor hit.
    Lykke til..

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Kjetil! Det blir veldig spennede altså...

    SvarSlett