fredag 19. februar 2010

Nå er Burts Bees produktene i hus :)

Hurra! Nå har jeg vært å hentet Burts Bees produktene. Det lukter bare så fantastisk godt her. Jeg gledet meg som en unge til å pakke opp alt, og gjett om det sto til forventningene. Det er ikke så mange av produktene jeg har prøvd før, men jeg gleder meg nå til å bytte helt over til denne serien.

Jo, snuppa og jeg kjørte å hentet dem, så vi fikk hilst på også. Og dere vet hvordan det er, noen ganger liker man noen før man møtte dem, og min magefølelse av hun jeg kjøper produktene av, var ikke feil. Utrolig hyggelig, og jeg må si at selv om produktene her taler for seg, så er det ikke til å stikke under en stol, at det er hyggelig å like levrandørene sine også. Jeg gleder meg til ett videre samarbeide :)

I innlegget nedenfor har jeg fått inn bilder av NESTEN alt jeg nå har på lager, ser det mangler bilder av nattkremen og lypsylene med farger, det skal jeg få inn senere :)

Burt's Bees produktene har tiltross sin høye kvalitet, nokså hyggelige priser :)

Dette er ett produkt jeg kan selge med stolthet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar