torsdag 25. februar 2010

Ja, nå er jeg helt sikker på at jeg langt fra kommer i mål

til 1.mars .....

Tenkte lenge over om jeg skulle utsette nyåpningen, men nå velger jeg å legge ut en del produkter 1.mars, også får vi ta resten underveis. Vi har masse fine varer på lager, så det er absolutt rom for å åpne dørerene, og det er produkter til både småbarnsforeldre, og de som er over det stadiet, eller rett og slett ikke kommet ditt enda :) Dette blir ikke bare for babyer, med andre ord :D

MEN vi venter inn så mye, mye mer. Noe tar kommer bare kort tid etter åpning, noe lar drøye på seg litt, og noe drøyer veldig.... Men på den annen side, det er nok kanskje lettere for meg å starte i det små også, og vi vil absolutt ikke bite over for mye heller. Det er bare det å finne den riktige balansegangen mellom å være stor og være for liten.

Helgen må jeg bruke til å bli ferdig med å legge inn alle varer, og telle over alt, så vi vet hva vi har og selge, helt korrekt.

Regner ikke med at betalingsystemet er oppe til mandag heller, men vi tar bank overføringer til dess, det har jo fungert nå på forsalget, så hvorfor ikke :)

Nå skal jeg benke meg forann TVen og se på curling :) HEIA NORGE!!!!!

2 kommentarer:

  1. Det kommer til å gå så bra! trenger ikke å ha alt nytt på plass med en gang. Du må jo ha noe spennende å komme med underveis også ;) Lykke til!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Jeg gleder meg veldig :)

    Julie Fernande

    SvarSlett